Announcement

Collapse
No announcement yet.

Free Green

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by Ronja View Post
    Hey Icetears... gonna be a storm tonight huh? In stockholm too?

    The regnar som bara den här... hoppas det inte håller i sig för länge... men så länge man inte bhöver gå ut så e d väll ok...
    Japp regnar som bara den här också, gjort det hela dan... ska bli värre imorgon... Dom säger juh att det ska bli som stormen Gudrun förra året... Fast som jag fattat det ska de va minst stormigt i mellersta Sverige, värre ner mot Skåne... läste nyss i Expressen att dom varnade folk för att gå ut där... o värst blir det norrut... men men får väl se hur det blir...
    lol sant... problemet är juh att jag måste ut imorgon

    Comment


      Originally posted by icetears View Post
      Japp regnar som bara den här också, gjort det hela dan... ska bli värre imorgon... Dom säger juh att det ska bli som stormen Gudrun förra året... Fast som jag fattat det ska de va minst stormigt i mellersta Sverige, värre ner mot Skåne... läste nyss i Expressen att dom varnade folk för att gå ut där... o värst blir det norrut... men men får väl se hur det blir...
      lol sant... problemet är juh att jag måste ut imorgon
      I Skåne? Super

      Jo jag med lol... får väll se om vi överlever imorgon


      Comment


        Originally posted by Ronja View Post
        I Skåne? Super

        Jo jag med lol... får väll se om vi överlever imorgon
        Japp, klass 2-varning.. fara för allmänheten...

        lol det får jag väl hoppas, sista dan innan lovet och allt

        Comment


          Originally posted by icetears View Post
          Japp, klass 2-varning.. fara för allmänheten...

          lol det får jag väl hoppas, sista dan innan lovet och allt
          oops

          Ja just d ja! Önskar ja hade lov oxå Ska du göra nåt kul på Halloween?


          Comment


            Originally posted by Ronja View Post
            oops

            Ja just d ja! Önskar ja hade lov oxå Ska du göra nåt kul på Halloween?
            mmm... fast norrut va det extrem fara... glad att jag inte bor där

            Skönt med lov Njä, kul o kul... ska upp till Dalarna o hälsa på morfar som är sjuk... lär väl inte hända så mycket mer, men man vet aldrig
            Själv då, några roliga planer? Förresten, pluggar eller jobbar du?

            Comment


              *can't understand what on Earth, or otherwhere in this universe, is going on!*
              Spoiler:
              Before you met me I was a fairy princess
              I caught frogs and called them prince
              And made myself a queen
              Before you knew me I traveled 'round the world
              I slept in castles and fell in love
              Because I was taught to dream

              I found mayonnaise bottles and poked holes on top
              To capture tinkerbell
              They were just fireflies to the untrained eye
              But I could always tell

              I believe in fairytales and dreamers dreams like bed sheet sails
              And I believe in Peter Pan and miracles
              And anything I can to get by
              And fireflies...

              "What's the point of being grown-up if you can't act childish sometimes?" -- Doctor Who

              Comment


                Originally posted by icetears View Post
                mmm... fast norrut va det extrem fara... glad att jag inte bor där

                Skönt med lov Njä, kul o kul... ska upp till Dalarna o hälsa på morfar som är sjuk... lär väl inte hända så mycket mer, men man vet aldrig
                Själv då, några roliga planer? Förresten, pluggar eller jobbar du?
                Nä tur e väll det... dessutom e det svinkallt där uppe lol Hmm slutade regna nu o det blåser inte heller

                Hoppas han mår bättre snart! *kram* ... ska gå på en fest bara... men har ingen aning on vad jag ska klä ut mig som änn haha... får väll se blah Jag jobbar, har jobbat i ett år nu, efter skolan menar jag... jag saknar loven, men inte skolan Vad pluggar du?


                Comment


                  Originally posted by Gatemage View Post
                  *can't understand what on Earth, or otherwhere in this universe, is going on!*
                  lol hey Gatemage ... sorry! Dont feel like speaking english


                  Comment


                    I can guess, not sure how good I am with my guesses, but... knowing several languages make me think I might know what some words mean...
                    Spoiler:
                    Before you met me I was a fairy princess
                    I caught frogs and called them prince
                    And made myself a queen
                    Before you knew me I traveled 'round the world
                    I slept in castles and fell in love
                    Because I was taught to dream

                    I found mayonnaise bottles and poked holes on top
                    To capture tinkerbell
                    They were just fireflies to the untrained eye
                    But I could always tell

                    I believe in fairytales and dreamers dreams like bed sheet sails
                    And I believe in Peter Pan and miracles
                    And anything I can to get by
                    And fireflies...

                    "What's the point of being grown-up if you can't act childish sometimes?" -- Doctor Who

                    Comment


                      Originally posted by Gatemage View Post
                      I can guess, not sure how good I am with my guesses, but... knowing several languages make me think I might know what some words mean...
                      Oh? Then go for it! But I'm using a lot of txt speak so... it's probably impossible to understand soz sorry


                      Comment


                        Originally posted by Ronja View Post
                        Nä tur e väll det... dessutom e det svinkallt där uppe lol Hmm slutade regna nu o det blåser inte heller

                        Hoppas han mår bättre snart! *kram* ... ska gå på en fest bara... men har ingen aning on vad jag ska klä ut mig som änn haha... får väll se blah Jag jobbar, har jobbat i ett år nu, efter skolan menar jag... jag saknar loven, men inte skolan Vad pluggar du?
                        Jo, jag vet... snöar juh för fullt lol... Så lugnet före stormen då me andra ord...

                        Jo, hoppas juh också det... men kanske inte borde det då läkarna säger att det finns inget de kan göra men tack..!
                        Hehe har alltid lika svårt att välja sånt. Okej, vad jobbar du med då? Haha, loven är det bästa med skolan juh! Jag pluggar på folkhögskola, en allmän linje... hoppade av gymnasiet innan o jobbade lite istället... men kändes som att man nog borde studera klart... fast det är sista året nu, sen har jag iaf gymnasiekompetens

                        Comment


                          Originally posted by icetears View Post
                          Jo, jag vet... snöar juh för fullt lol... Så lugnet före stormen då me andra ord...

                          Jo, hoppas juh också det... men kanske inte borde det då läkarna säger att det finns inget de kan göra men tack..!
                          Hehe har alltid lika svårt att välja sånt. Okej, vad jobbar du med då? Haha, loven är det bästa med skolan juh! Jag pluggar på folkhögskola, en allmän linje... hoppade av gymnasiet innan o jobbade lite istället... men kändes som att man nog borde studera klart... fast det är sista året nu, sen har jag iaf gymnasiekompetens
                          (((kram))) man får väll hoppas iaf


                          Jag jobbar som filmfotograf... redigerare... like a varje faktiskt lol ... jag jobbar på ett litet produktionsbolag...men d e skitkul! Men drömmen vore så klart att kunna jobba med Stargate eller liknande

                          Ja men det är ju bra! Man får testa sig fram lite... jobba lite på olika ställen o se vad som passar


                          Comment


                            Originally posted by Ronja View Post
                            (((kram))) man får väll hoppas iaf


                            Jag jobbar som filmfotograf... redigerare... like a varje faktiskt lol ... jag jobbar på ett litet produktionsbolag...men d e skitkul! Men drömmen vore så klart att kunna jobba med Stargate eller liknande

                            Ja men det är ju bra! Man får testa sig fram lite... jobba lite på olika ställen o se vad som passar
                            *kramar tbax* Jo jag gör juh det, lite svårt ibland bara... men jag kommer aldrig acceptera det.. kanske iofs är dumt.. men men...

                            Ah.. nu blev jag juh faktiskt lite avis, låter juh skitkul! hehe självklart så är Stargate drömmen, det vore juh hur coolt som helst

                            Exakt, jag va så skoltrött att jag bara inte orkade mer... fast nu tycker jag det är riktigt kul ibland, kan iofs ha att göra med att klasskamraterna man har nu är så mycket bättre hehe
                            Funderar på om man inte borde sova... börjar skolan om 6 timmar

                            Comment


                              Originally posted by icetears View Post
                              *kramar tbax* Jo jag gör juh det, lite svårt ibland bara... men jag kommer aldrig acceptera det.. kanske iofs är dumt.. men men...

                              Ah.. nu blev jag juh faktiskt lite avis, låter juh skitkul! hehe självklart så är Stargate drömmen, det vore juh hur coolt som helst

                              Exakt, jag va så skoltrött att jag bara inte orkade mer... fast nu tycker jag det är riktigt kul ibland, kan iofs ha att göra med att klasskamraterna man har nu är så mycket bättre hehe
                              Funderar på om man inte borde sova... börjar skolan om 6 timmar
                              Mm skolan gör mycket...trivs man så går det hur lätt som helt att plugga... um ja... borde nog gå och lägga mig oxå heh Gonatt!

                              Men det va kul att pratas vid... får höras igen i helgen!

                              Kram!

                              Ops börjar blåsa här igen...du hade nog rätt! Få se om jag överlever först Jag jobbar i Köpenhamn så jag måste ta tåget ... kul


                              Comment


                                Free Green to all of you!!!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X