Announcement

Collapse
No announcement yet.

Free Green

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by SoulRe@ver
    It ain't swedish but a far more ancient & darker language
    You don't say.. LOTR right?


    Comment


      I'm 9 points away from my next block.
      I'm counting on you people.

      Comment


        Originally posted by Ronja
        *blinks @ siggy*

        Hej!! Du e oxå från Sverige yay! Va kul! Jag tror du e den tredje svensken jag har träffat här ungefär... serien e ju inte så populär här hemma
        Hej!! Kul att se en annan svensk person, du är den andra jag träffat här tror jag... lol nej den är juh inte det, tror jag känner två stycken som ser på serien, resten vet nog inte ens vad det är



        Greened everyone I could... on a 24h green ban again

        Comment


          Originally posted by MasterPower
          I'm 9 points away from my next block.
          I'm counting on you people.
          How many do you need for each block?
          *THUNK*


          "I reject your reality, and substitute my own."- Adam Savage

          Cassidy- "Go ahead, Munch, rain on my parade."
          Munch- "I don't just want to rain on your parade, I want to blow up all the floats."

          Comment


            Originally posted by Space Monkey52
            How many do you need for each block?
            100. Then 200 for the glowy ones... then after u get all 6... well u don't wanna know how much for each level


            Comment


              Originally posted by Ronja
              100. Then 200 for the glowy ones... then after u get all 6... well u don't wanna know how much for each level
              That means I need 57 more points to get another block...
              *THUNK*


              "I reject your reality, and substitute my own."- Adam Savage

              Cassidy- "Go ahead, Munch, rain on my parade."
              Munch- "I don't just want to rain on your parade, I want to blow up all the floats."

              Comment


                Originally posted by icetears
                Hej!! Kul att se en annan svensk person, du är den andra jag träffat här tror jag... lol nej den är juh inte det, tror jag känner två stycken som ser på serien, resten vet nog inte ens vad det är
                Har du.. vem e det?

                Ingen jag känner gillar stargate pfft.. lol. Tack gud för internet va? Så du bor i stockholm... ja bor i en liten håla kallad malmö


                Comment


                  100. Then 200 for the glowy ones... then after u get all 6... well u don't wanna know how much for each level
                  no you dont when i found out i was like cause i know nobody likes me that much

                  *sniff sniff

                  Comment


                    Originally posted by FORDs Follower
                    no you dont when i found out i was like cause i know nobody likes me that much

                    *sniff sniff
                    Aww give it time... or start thunking.. or make friends.. bug in a little and start posting on a thread u like


                    I need 2 more..
                    Last edited by Ronja; 05 October 2006, 11:31 AM.


                    Comment


                      yay
                      sigpic

                      Comment


                        If somebody wants to give me more green, you can.
                        sigpic

                        Comment


                          Rail'k, where did you get all of those?!
                          *THUNK*


                          "I reject your reality, and substitute my own."- Adam Savage

                          Cassidy- "Go ahead, Munch, rain on my parade."
                          Munch- "I don't just want to rain on your parade, I want to blow up all the floats."

                          Comment


                            Originally posted by Ronja
                            Har du.. vem e det?

                            Ingen jag känner gillar stargate pfft.. lol. Tack gud för internet va? Så du bor i stockholm... ja bor i en liten håla kallad malmö
                            Vem är vem? som jag träffat här eller som gillar serien? lol Den jag pratat me hette iaf Nina-nånting, sen har jag iofs sett nån kille då jag smygit omkring...
                            Jag har fått min brorsa att gilla stargate, tog iofs inte så mycket övertalning lol och sen så har jag en kompis som fixar avsnitten åt mig
                            Japp Sthlm, vet inte om jag är mycket till stadsbo dock... bor inte mitt i stan, utan i söderförort ca 2 min till naturen Hålan Malmö hehe... har faktiskt aldrig varit där....

                            Comment


                              Originally posted by SoulRe@ver
                              yep - and it does have an LOTR "ring" to it no? :|

                              PS. you an LOTR fan too?
                              Yeah it does

                              I am... well not die hard but I really love the films. Way better than HP anyway


                              Comment


                                Can anybody spare me any green so I can Replacate and take over some planets.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X