Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sanctuary Hangman

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    M?
    sigpic
    Icon and Sig by me.

    Comment


      H e l e n : W h _ / d i d n ' t / _ _ _ / t e l l / m e / t h i s / _ e _ _ _ e ?

      N i _ _ l a : _ e c a _ s e / I / _ _ _ m i s e d / n _ t / t _ .

      H e l e n : A n d / _ _ _ / a _ e / n _ t h i n _ / i _ / n _ t / a / m a n / _ _ / _ _ _ _ / w _ _ d .

      N i _ _ l a : W h e n / i t / c _ _ n t s . L _ _ _ , _ _ h n n _ / a n d / I / m a _ / d e t e s t / e a c h / _ t h e _ / i t ' s / t _ _ e , _ _ t / w i t h / m e / n _ / l _ n _ e _ / _ e i n _ / a / _ a m _ i _ e / a n d / h i m / s t i l l / _ e i n _ / a / s t _ n e - c _ l d / _ i l l e _ , w e l l / I / _ e a l l _ / w a s n ' t / i n / a / _ _ s i t i _ n / t _ / n e _ _ t i a t e .


      : T E A C N S H I L D W M
      sigpic
      Thanks to yamiinsane for my lovely sig.

      Comment


        O?
        sigpic
        Icon and Sig by me.

        Comment


          I'll solve:
          Spoiler:
          Helen: Why didn't you tell me this before?

          Nikola: Because I promised not to.

          Helen: And you are nothing if not a man of your word.

          Nikola: When it counts. Look, Johnny and I may detest each other it’s true, but with me no longer being a vampire and him still being a stone-cold killer, well I really wasn’t in the position to negotiate.

          Signs by Scifan and me. | My Forum - Planet TV Role Play | My Fan Fiction | My Mini City - Rygel City

          Comment


            Originally posted by planet_tv View Post
            I'll solve:
            Spoiler:
            Helen: Why didn't you tell me this before?

            Nikola: Because I promised not to.

            Helen: And you are nothing if not a man of your word.

            Nikola: When it counts. Look, Johnny and I may detest each other it’s true, but with me no longer being a vampire and him still being a stone-cold killer, well I really wasn’t in the position to negotiate.

            VERY close planet_tv, but there is one word wrong in your solve. I hate to be nit-picky but I'm not sure I can just say it's okay anyway. Check again and I'm sure you'll see it.



            H e l e n : W h _ / d i d n ' t / _ o _ / t e l l / m e / t h i s / _ e _ o _ e ?

            N i _ o l a : _ e c a _ s e / I / _ _ o m i s e d / n o t / t o .

            H e l e n : A n d / _ o _ / a _ e / n o t h i n _ / i _ / n o t / a / m a n / o _ / _ o _ _ / w o _ d .

            N i _ o l a : W h e n / i t / c o _ n t s . L o o _ , _ o h n n _ / a n d / I / m a _ / d e t e s t / e a c h / o t h e _ / i t ' s / t _ _ e , _ _ t / w i t h / m e / n o / l o n _ e _ / _ e i n _ / a / _ a m _ i _ e / a n d / h i m / s t i l l / _ e i n _ / a / s t o n e - c o l d / _ i l l e _ , w e l l / I / _ e a l l _ / w a s n ' t / i n / a / _ o s i t i o n / t o / n e _ o t i a t e .


            : T E A C N S H I L D W M O
            sigpic
            Thanks to yamiinsane for my lovely sig.

            Comment


              I figured out what it was:
              Spoiler:
              Helen: Why didn't you tell me this before?

              Nikola: Because I promised not to.

              Helen: And you are nothing if not a man of your word.

              Nikola: When it counts. Look, Johnny and I may detest each other it’s true, but with me no longer being a vampire and him still being a stone-cold killer, well I really wasn’t in a position to negotiate.

              Signs by Scifan and me. | My Forum - Planet TV Role Play | My Fan Fiction | My Mini City - Rygel City

              Comment


                You got it. Your turn.
                sigpic
                Thanks to yamiinsane for my lovely sig.

                Comment


                  Here's the new hangman and I hope it's not the new longest hangman in this thread:

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ , / _ _ _ _ , / _ _ _ _ , / _ _ _ _ , / _ _ _ _ -- / _ _ ! / _ _ . /
                  _ _ _ _ _ ... / _ _ , / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ ?

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ /
                  _ _ _ _ _ / _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ , / _ _ _ _ '_ / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ ?

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ . / _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ ?

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ _ _ _ _ _ . / _ / _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ / _ / _ _ _ . /
                  _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ , / _ _ / _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ / _ _ _ _ _ '_ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ ?

                  _ _ _ _ _ : / _ _ / _ _ / "_ _ _ _ _ " / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ '_ /
                  _ _ _ _ , / _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ , / _ _ /
                  _ _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ /
                  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ —

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ , / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ —

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ . / _ _ _ _ _ _ _ /
                  _ _ / _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ / _ _ _ _ , / _ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ / _ /
                  _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ , / _ _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ , / _ _ _ /
                  _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ? / _ _ _ _ !

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ . / _ _ . / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ /
                  _ _ _ _ / _ _ _ . / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ . / _ _ '_ _ /
                  _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ ...

                  _ _ _ _ _ : / _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ /
                  _ / _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ '_ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ /
                  _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ /
                  _ _ _ _ / _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ '_ _ / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ / _ / _ _ _ _ / _ '_ /
                  _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ _ / _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ / _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ /
                  _ _ _ _ _ _ _ ?

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ -_ _ _ /
                  _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ _ / _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ /
                  _ _ / _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ , / _ _ _ / _ _ _ _ _ ?

                  _ _ _ _ _ : / _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ ? /
                  _ _ _ _ , / _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ '_ _ / _ _ / _ _ _ _ . / _ _ / _ _ / _ /
                  _ _ _ _ '_ / _ _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ .

                  _ _ _ _ _ : / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ . / _ _ _ _ / _ _ _ ...

                  Signs by Scifan and me. | My Forum - Planet TV Role Play | My Fan Fiction | My Mini City - Rygel City

                  Comment


                    wow that is really long.

                    E?
                    sigpic

                    Comment


                      _ e _ _ _ : / _ _ _ _ , / _ _ _ _ , / _ _ _ _ , / _ _ _ e , / _ _ _ e -- / _ _ ! / _ _ . /
                      _ e _ _ _ ... / _ _ , / _ _ e _ / _ _ _ / _ _ _ / _ e _ / _ e _ e ?

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ e e / _ _ _ _ _ _ e _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ e _ / _ _ /
                      _ _ _ _ e / _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ , / _ _ _ _ '_ / _ _ e / _ _ _ _ _ _ _ _ ?

                      _ e _ _ _ : / _ _ e _ _ _ _ _ e _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ . / _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ ?

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ e _ _ _ e _ _ . / _ / _ _ e _ / _ _ / _ _ _ e / _ / _ _ _ . /
                      _ _ _ _ / _ e _ _ e _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ , / _ _ / _ _ _ _ _ e .

                      _ e _ _ _ : / _ _ / _ _ e _ e '_ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ ?

                      _ e _ _ _ : / _ _ / _ _ / "_ _ _ _ _ " / _ _ _ / _ e _ _ / _ _ / _ _ _ e '_ /
                      _ _ _ _ , / _ _ / _ e _ _ _ _ / _ _ _ e / _ _ _ _ _ e _ _ , / _ _ /
                      e _ _ _ _ _ _ _ e / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ _ e _ _ _ _ _ _ /
                      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ —

                      _ e _ _ _ : / _ e _ , / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ —

                      _ e _ _ _ : / _ _ e / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ e / _ _ . / _ _ _ _ _ e _ /
                      _ _ / _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ e / _ _ _ _ _ _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ / _ e _ _ , / _ / _ _ _ / _ _ _ e / _ _ _ _ _ _ _ / _ /
                      _ _ _ _ _ _ e / _ e _ , / _ _ _ / _ _ _ / _ _ / _ e _ e _ _ _ _ , / _ _ _ /
                      _ _ / _ _ _ e _ _ / _ _ _ e _ _ _ _ _ _ ? / _ _ _ _ !

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ . / _ _ . / _ _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ e _ _ /
                      _ _ _ _ / _ _ _ . / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ / _ _ / _ _ e _ _ _ e . / _ _ '_ _ /
                      _ _ _ e / _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ e _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ e _ _ _ e _ _ / _ _ _ _ e ...

                      _ e _ _ _ : / _ _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ _ _ / _ _ _ _ / _ _ /
                      _ / _ _ _ e / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ '_ / E _ _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ e _ / _ _ _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ / _ _ e _ / _ _ _ e / _ e _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ /
                      _ _ e _ / _ _ / _ e _ _ / _ e _ _ / _ e _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ _ e / _ _ _ e _ _ e _ / _ _ / _ _ _ e _ _ _ _ _ _ /
                      _ _ e _ / _ / _ _ _ / _ _ e / _ _ _ _ _ e .

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ '_ e / _ _ _ / _ _ _ _ e _ _ _ _ / _ _ / _ / _ _ _ _ / _ '_ /
                      _ _ _ _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ _ / _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ / _ / _ _ _ _ _ _ / _ _ /
                      _ _ _ e _ _ e ?

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ _ _ e _ / _ _ _ _ _ e / _ _ _ _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ _ / _ _ _ / _ _ / _ _ _ e _ _ _ e _ _ _ _ / _ e _ _ _ -_ _ _ /
                      _ _ _ _ / _ _ _ _ _ _ _ _ / _ e / _ _ e _ / _ _ / _ _ / _ _ _ _ _ _ _ e _ _ /
                      _ _ / _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ _ , / _ _ _ / _ _ _ _ _ ?

                      _ e _ _ _ : / _ _ / _ _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ / _ _ _ e / _ _ / _ _ _ / _ _ / _ e ? /
                      _ e _ _ , / _ / _ _ _ / _ e e / _ _ _ '_ e / _ _ / _ e _ _ . / _ _ / _ _ / _ /
                      _ _ _ _ '_ / _ e _ _ e _ _ e _ / e _ _ _ _ _ / _ _ _ e _ _ _ .

                      _ e _ _ _ : / _ e _ _ / _ _ _ / _ _ _ . / _ e _ _ / _ _ _ ...

                      Yes: E

                      Signs by Scifan and me. | My Forum - Planet TV Role Play | My Fan Fiction | My Mini City - Rygel City

                      Comment


                        R
                        sigpic

                        Suffer the dream of a world gone mad, I like it like that and I know it.
                        - R.E.M.

                        Comment


                          H?
                          sigpic
                          Sign by me

                          Comment


                            N?
                            sigpic
                            Icon and Sig by me.

                            Comment


                              S?
                              sigpic
                              ~ * ~ * ~ * ~ my fanfics ~ my twitter ~ teslen thread ~ * ~ * ~ * ~

                              Comment


                                I'm not sure if I'm allowed to guess again since it wasn't updated since i last posted. so I'll post a letter, but if I'm not allow feel free to ignore it.

                                A
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X