Announcement

Collapse
No announcement yet.

John Sheppard/Teyla Emmagan Appreciation/Ship/Discussion Thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by LandJrule View Post
    OMG! *sniff*
    That was *sniff* soooooo emotional! *sniff sniff*

    Wonderful- just wonderful.
    Thanks. I didn't think it was particularly sad... GLad you thought otherwise
    Originally posted by WingedPegasus View Post
    That was fantastic, Laura. Great job, very emotional.
    Same with you, WP... Thanks
    Originally posted by maffieg View Post
    Oooh a fic to read...
    Yeah. It's not really that good though. I'm in a weird place and my writing is suffering for it. Sorry, lol.

    [sidenote: my dog is mewling like a cat...]
    don't worry, soon we won't have to say goodbye.

    facebook | Celebrate Scotland |livejournal

    Comment


      Originally posted by maffieg View Post
      Oooh a fic to read...



      *dials up Elf*

      *gonna need some heavy duty earplugs..we have got a squeeler*

      -looks inocent- I don't have a clue what your talking about -bats eyelashes-

      MINI SQUEEEEEEEEEEEE

      ~Sig by the wonderful ElephantGirl~ FOREVER

      Comment


        The rotating sigs are looking great Maff

        Goodnight all...

        What we do in life echoes in eternity - Gladiator vghUp the Blades!

        Comment


          Okay all you shep fans out there I need a really awesome looking pic of shep to make a John only sig... so go check your stash and give me a holla back.

          Thanks guys
          Spoiler:
          Maffieg

          Comment


            Originally posted by gater101 View Post
            Title: Bring Her Home
            Summary: He'd almost lost her and the thought scared him more than he could ever imagine.
            Rating: K+
            Notes: For sga_rarepairings fic battle.


            Bring Her Home, Sheppard/Teyla, 'Bring Her Home', K
            aww...

            Very good Very emotional *sniff*

            ~Sig by the wonderful ElephantGirl~ FOREVER

            Comment


              Oooohhoooo.

              Sheppy pics forMaff!

              Spoiler:






              From the black t-shirt of YUM collection...
              Spoiler:






              don't worry, soon we won't have to say goodbye.

              facebook | Celebrate Scotland |livejournal

              Comment


                Originally posted by mrs.Jackson982 View Post
                -looks inocent- I don't have a clue what your talking about -bats eyelashes-

                MINI SQUEEEEEEEEEEEE
                hehehe...never fear we get major ear splitting squee in here on a daily basis. Esp
                Spoiler:
                from the queen of squee (better known as Elf)...


                psst....
                Spoiler:
                but I didn't tell you that!!!


                Originally posted by CazzBlade View Post
                The rotating sigs are looking great Maff

                Goodnight all...

                Thxs and G'Night CB
                Spoiler:
                Maffieg

                Comment


                  Originally posted by mrs.Jackson982 View Post
                  aww...

                  Very good Very emotional *sniff*
                  Thank yoooou

                  That's not even a patch on some others, isn't it not dearies? Lol.
                  don't worry, soon we won't have to say goodbye.

                  facebook | Celebrate Scotland |livejournal

                  Comment


                    Originally posted by gater101 View Post
                    Title: Bring Her Home
                    Summary: He'd almost lost her and the thought scared him more than he could ever imagine.
                    Rating: K+
                    Notes: For sga_rarepairings fic battle.


                    Bring Her Home, Sheppard/Teyla, 'Bring Her Home', K
                    Aww so emotional I love it...

                    a tear for teyla

                    Originally posted by gater101 View Post
                    Oooohhoooo.

                    Sheppy pics forMaff!

                    Spoiler:






                    From the black t-shirt of YUM collection...
                    Spoiler:






                    Yes that's exactly what I wanted. Very cool stash you got there Laura...been keeping him all too yourself haven't you?!
                    Spoiler:
                    Maffieg

                    Comment


                      Originally posted by gater101 View Post
                      Thanks. I didn't think it was particularly sad... GLad you thought otherwise

                      Same with you, WP... Thanks

                      Yeah. It's not really that good though. I'm in a weird place and my writing is suffering for it. Sorry, lol.

                      [sidenote: my dog is mewling like a cat...]
                      HUH?
                      Spoiler:
                      Maffieg

                      Comment


                        Originally posted by maffieg View Post
                        Aww so emotional I love it...

                        a tear for teyla



                        Yes that's exactly what I wanted. Very cool stash you got there Laura...been keeping him all too yourself haven't you?!
                        DAMN RIGHT! lol. there's waaaay more of them...

                        i'm off for the night! toodelooo!!
                        don't worry, soon we won't have to say goodbye.

                        facebook | Celebrate Scotland |livejournal

                        Comment


                          hahahaha.... watching first season of atlantis again... gotta love Mckay

                          ~Sig by the wonderful ElephantGirl~ FOREVER

                          Comment


                            Originally posted by gater101 View Post
                            DAMN RIGHT! lol. there's waaaay more of them...

                            i'm off for the night! toodelooo!!
                            LOL... g'night laura. I show ya what I did with the pics tomorrow.
                            Spoiler:
                            Maffieg

                            Comment


                              Originally posted by mrs.Jackson982 View Post
                              hahahaha.... watching first season of atlantis again... gotta love Mckay
                              Oh I love Rodney no matter the season!!!
                              Spoiler:
                              Maffieg

                              Comment


                                Off to do some artwork so see you guys tomorrow.
                                Spoiler:
                                Maffieg

                                Comment

                                Working...
                                X