PDA

View Full Version : Stargate the movie alternate ending



Jedi_Master_Bra'tac
January 21st, 2008, 11:43 AM
I did not make this video, I found it on youtube and found it hilarious


Here it is (http://uk.youtube.com/watch?v=kOREwSmIkVE)



So... why didn't Ra send it back down? He had loads of time

Lord Zedd
January 21st, 2008, 12:23 PM
Bwaahh hahaha Thank god it didn't end like that :p

nosaj
January 21st, 2008, 12:35 PM
hahahaha

that was brilliant

wkw427
January 21st, 2008, 01:38 PM
NAIS!! Should of happened..

Dark Soul
January 21st, 2008, 01:42 PM
That was great

marty2006
January 21st, 2008, 01:46 PM
Lmao

Major_Griff
January 21st, 2008, 02:20 PM
that was good. I like the use of footage from Full Circle.

Platschu
January 21st, 2008, 02:25 PM
That was unbelievably funny. :lol:

Jumper_One
January 21st, 2008, 02:43 PM
:lol:


that was good. I like the use of footage from Full Circle.

same here :)

Col.Foley
January 21st, 2008, 02:45 PM
Great, great, wow.

the fifth man
January 21st, 2008, 07:13 PM
That was definitely great. LMAO!!!:D

FallenAngelII
January 22nd, 2008, 01:17 AM
Did anyone else catch the eye-twitch on Kurt Russell's left eye there by the end? Priceless.

Flyboy
January 22nd, 2008, 05:48 AM
Noooooooooooooooooooo!

*runs and cries in a corner*

Aryk Celestis
January 22nd, 2008, 07:46 AM
Lol! Awesome. :P

But yeah, I guess that's what would have happened if Ra had been quick enough.

Blistna
January 22nd, 2008, 09:26 AM
If this did happen, what would happen to Earth? Could we survive without jack, who found the Asgard? Could we...

Jumper_One
January 22nd, 2008, 02:55 PM
If this did happen, what would happen to Earth? Could we survive without jack, who found the Asgard? Could we...

NO!!! :P

Fenrir Foxz
January 22nd, 2008, 06:06 PM
If this did happen, what would happen to Earth? Could we survive without jack, who found the Asgard? Could we...

Definately Not!!!


NO!!! :P

:indeed:

the fifth man
January 22nd, 2008, 06:29 PM
If this did happen, what would happen to Earth? Could we survive without jack, who found the Asgard? Could we...

We couldn't have survived without Jack and Daniel too.

Fenrir Foxz
January 22nd, 2008, 06:33 PM
We couldn't have survived without Jack and Daniel too.

Yeah, I mean who would have given us such good jokes aswell as save us multiple times from various enemies!

Without Jack we would have gone the way of the Dodo... ya can count on it ;)

Jumper_One
January 22nd, 2008, 06:40 PM
Yeah, I mean who would have given us such good jokes aswell as save us multiple times from various enemies!

Without Jack we would have gone the way of the Dodo... ya can count on it ;)

:indeed:
http://i231.photobucket.com/albums/ee163/Jumper_One/SG-1/ItsWhatIDoFullSize.jpg

Fenrir Foxz
January 22nd, 2008, 07:00 PM
:indeed:
http://i231.photobucket.com/albums/ee163/Jumper_One/SG-1/ItsWhatIDoFullSize.jpg

:lol: you just had to didn't ya ;) :P

Jumper_One
January 22nd, 2008, 07:02 PM
:lol: you just had to didn't ya ;) :P

yup couldn't help myself :D